.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مربی جدید براي والیبال کاله مازندران

شمال نيوز-بهروز عطایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مربی باتجربه‌ای برای تقویت تیم کاله مازندران در نیم فصل دوم و دیدارهای دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به کادر فنی این تیم اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه افزودن یک مربی به جمع کادر فنی می‌تواند این کادر را مقتدرتر و قدرت آن را بیشتر کند، اذعان داشت: برای ادامه مسیر سخت در نیم فصل دوم نیاز به تفکرات جمعی بیشتری داریم.

به گفته عطایی، تا پایان امروز تکلیف مربی جدید این تیم مشخص شده و این فرد معرفی می‌شود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد داخلی یا خارج استانی بودن این مربی یادآور شد: این فرد یکی از مربیان نام‌آشنای والیبال کشورمان است که از خارج استان به مازندران می‌آید.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با عنوان اینکه سعی داریم از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را ببریم، افزود: بعد از آخرین دیدار مرحله رفت این دوره از رقابت‌ها که با پیروزی شیرین خانگی سه بر صفر مقابل تیم مدعی متین ورامین به پایان رسید حدود سه روز به والیبالیست‌های خود استراحت دادیم و بعد آن تمرینات را با جدیت از سر گرفتیم.

عطایی با اشاره به اینکه این تمرینات به طور رسمی از صبح روز دوشنبه با کار بدنسازی آغاز شده اذعان داشت: عصرها نیز کار توپی و گروهی در سالن نشاط و پیامبر اعظم (ص) دنبال می‌شود، البته در تمرینات خود بیشتر به دنبال مرتفع‌سازی نقاط ضعف تیم هستیم و برای تقویت نقاط قوت نیز برنامه‌های مدونی داریم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد غیبت رضا قرا و فرهاد قائمی در تمرینات این تیم اشاره کرد: این دو بازیکن هم‌اکنون به خدمت تیم ملی والیبال ارتش‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی درباره برطرف شدن آسیب‌دیدگی مصدومان این تیم تاکید کرد: مصدومیت پتکویچ، زرینی و قرا بهبود یافته ولی در روزهای گذشته صابر نریمان‌نژاد پاسور این تیم دچار مصدومیتی از ناحیه دست شده که احتمالا به بازی نخست دور برگشت کاله مازندران نمی‌رسد و مهدی رنجبر نیز با عمل جراحی که اواخر دور رفت لیگ برتر داشت همچنان نمی‌تواند تیم‌مان را همراهی کند.

عطایی درباره وضعیت جابجایی والیبالیست در لیگ برتر والیبال یادآور شد: بازیکنان داخلی در لیگ برتر برای نیم فصل دوم قابل جابجایی نیستند ولی با توجه به اینکه تیم‌مان لیست 18 نفره بازیکنان خود را تکمیل نکرده است می‌تواند از والیبالیست خارجی بهره بگیرد که فعلا چنین قصدی را در تیم نداریم./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.